loader

کاربر گرامی لطفاً موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات و برنامه‌‏های کاربردی عطاری نسیم به دقت ملاحظه فرمایید.

توجه داشته باشید که ثبت سفارش نیز در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین عطاری نسیم از سوی کاربر است.

لازم به ذکر است شرایط و قوانین مندرج، جایگزین کلیه توافق‏‌های قبلی محسوب می‏‌شود.

قوانین عمومی

توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های عطاری نسیم منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است.در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و سرویس‏‌های عطاری نسیم تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

 

تعریف مشتری یا کاربر

مشتری یا کاربر به شخصی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت نام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات عطاری نسیم اقدام کند.

همچنین از آنجا که عطاری نسیم یک وب‌سایت فروش آنلاین است، طبق قانون تجارت الکترونیک مشتری یا مصرف کننده هر شخصی است که به منظوری جز تجارت یا شغل حرفه‌ای به خرید کالا یا خدمات اقدام می‌کند.

 

نکات مهم که مشتری میبایست حتما مطالعه نماید  :

بند ۱  : زمان ارسال کالا ۱ روز ( کاری ) پس از سفارش ( به دلیل بسته بندی عطاری نسیم ) می باشد. سپس پس از ۴۸ تا ۷۲ ساعت ( بر طبق گفته های مسئولان مرکز مبادلات پست)  با پست به دست خریدار خواهد رسید .
بند ۲ : مشتری میتوانید پس از ۲۴ ساعت ( کاری) که از سفارش خود سپری گردید از فروشگاه عطاری نسیم تقاضای بارکد مرسوله را نماید . بارکد مرسوله هنگامی ثبت میگردد که فروشگاه مرسوله را بسته بندی نموده و به پست تحویل داده است .

بند ۳ :  بنا بر بند ۲  ، دیرکرد کالا درصورت ارائه ندادن بارکد مرسوله از سوی فروشگاه برعهده  عطاری نسیم میباشد ، ولی پس از ثبت بارکد و ارسال به مشتری ، دیر کرد پروسه زمانی دریافت مرسوله از سوی پست انجام میپزیرد و فروشگاه هیچگونه مسئولیت را عهده دار نیست .

بند ۴ : مشتریان گرامی میبایست در مورد کالای انتخابی مورد نظر نهایت تحقیق را به عمل آورده و تمامی جوانب سفارش خود را در نظر گرفته سپس در نهایت ، سفارش را ثبت نمایند .

بند ۵ : در صورت خرید محصول از سوی مشتریان و مواجه شدن با اتمام موجودی محصول ، در صورتی که مشتری بصورت پرداخت درب منزل سفارش خود را درج نموده باشد عطاری نسیم می بایست طی ۲۴ الی ۴۸ ساعت کاری با وی تماس حاصل شود و عدم موجودی به اطلاع مشتری برسد ، و در صورتی که پرداخت بصورت آنلاین صورت گیرد ،  عطاری نسیم موظف است عدم موجودی کالا را به سمع مشتری رسانده ، شماره کارت و یا شماره حساب مشتری را دریافت و نسبت به استرداد وجه پرداختی اقدام نماید.

بند ۶ : عطاری نسیم هیچگونه مسئولیتی در قبال کالاهای مصرفی اعم دسته ی زیبایی و سلامت ، آرایشی و بهداشتی یا هر مساله ای که با مصرف انسان در ارتباط است را ندارد .

بند ۷ : عطاری نسیم به ابتدا به جهت حفظ سلامت سایر مشتریان امکان مرجوع نمودن دسته آرایشی و بهداشت و سلامت و درمانی را از قوانین خود حذف نموده است . همچنین دسته لوازم الکترونیکی نیز در صورتی که پلمپ آنها باز شده باشد امکان ارجاع وجود نخواهد داشت  . لذا تقاضا میشود با توجه به این ۲ بند محصولات را خریداری نمایید

بدیهی است که فروشگاه اجناس را از فروشگاه های دیگر تهیه و امکان تست تک به تک محصولات  را ندارد .

لذا از مشتری محترم تقاضا میگردد قبل از خرید تمامی موارد حاشیه ای را مد نظر قرار داده  و سپس اقدام به سفارش محصول نماید زیرا مسئولیت تمام و کمال مصرف آن بر عهده مشتری گرامی خواهد بود.

بند ۸ : عطاری نسیم به عنوان فروشگاه کل با فروشنده های جزء تعامل فروش می نماید و برخی اجناس عطاری نسیم را این فروشندگان واحد های صنفی تامین می کند در نتیجه طبیعتا چکاپ یکایک محصولات فروشندگان جزء میسر نیست .

بند ۹ : فروشگاه اینترنتی عطاری نسیم تمامی سعی خود را بر تهیه کالای ارجینال و دارای اصالت قرار داده است اما ممکن است در برخی مواقع محصولی بصورت اصلی یافت نشود ، لذا به جهت ملاک اصل صداقت با مشتری در متن محصول قید میگردد که این محصول بصورت طرح آن محصول اصلی میباشد ( ارجینال نیست ) و خریدار با میل شخصی خود محصول را تهیه نموده است در این مورد مشتری میتواند در صورتی که دسته خرید آرایشی ، بهداشتی و درمانی نبود کالا را ارجاع داده و عین مبلغ را دریافت نماید .

بند ۱۰ : عطاری نسیم میتواند در صورت دریافت سفارش از سوی کاربر ( مشتری) و تسویه حساب آنلاین ، در صورتی که موجودی انبار آن کالا به اتمام رسید ، وجه پرداختی را پس از ۲۴ ساعت به حساب مشتری بازگرداند .

بند ۱۱ : مشتری میتواند حداکثر ۳ ساعت پس از سفارش با شماره های درج شده در قسمت تماس با ما سفارش خود را لغو نماید .

بند ۱۲ : عطاری نسیم میتواند در صورت دریافت سفارشاتی که مشتری لغو ننموده و از دریافت آن خودداری بعمل آورده است از طریق مراجع قانونی پیگیری نماید ، که طبیعتا هزینه پست و هزینه زیان به فروشنده که ۱٪ مبلغ کالا میباشد را شامل میگردد .

بند ۱۳ : مسئولیت تمامی بررسی های کیفی و کمی کالا بر عهده خریدار میباشد و عطاری نسیم هیچ مسئولیتی را عهده دار نخواهد بود .

بند ۱۴ : عطاری نسیم با توجه به ضمانت کامل بازگشتی که برای مشتری قرار داده است . هزینه پستی ارسال کالا را بر عهده مشتری چه بصورت رفت چه بصورت برگشت ( کالای مرجوعی ) قرار داده است .

بند ۱۵ : عطاری نسیم موظف است تمامی انتقاد ها و شکایت های مشتریان که از طریق سامانه ثبت میگردد بررسی نماید و نتیجه را به کاربر اعلام کند.

خرید از وبسایت عطاری نسیم به منزله پذیرفتن تمامی موارد مندرج در ضوابط فوق میباشد.